Få et spændende job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i en virksomhed med stor vækst og som er leverandør til den grønne omstilling indenfor vindmølleindustrien.

Er du klar til en udfordring i en virksomhed, der er frontløber inden for den grønne omstilling indenfor vindmølleindustrien? Vi søger en teamleder til dokumentation og sikkerhed, hvor du vil få spændende opgaver med processtyring, projektledelse og optimering af driften. Du får ansvaret for projektøkonomi, produktion, services og meget mere med fokus på kvalitet og sikkerhed. Bliv en del af vores vækstrejse og få mulighed for både faglig og personlig udvikling!


jobbet

Som Team Lead for Dokumentations- og Sikkerhedsafdelingen vil du have ansvaret for at lede et team af specialister, der arbejder med at sikre virksomhedens dokumentation og overholdelse af sikkerhedsstandarder. Din rolle er central i at opretholde høj kvalitet, præcision og sikkerhed i alle dokumentationsprocesser. Du skal lede og koordinere ressourcerne i afdelingen, prioritere projekter og sikre opfølgning på opgaver. Du vil også være ansvarlig for at udvikle, implementere og vedligeholde dokumentations- og sikkerhedsprocedurer samt støtte medarbejdernes udvikling og trivsel. En vigtig del af jobbet vil være at sikre et stærkt samarbejde med andre afdelinger på tværs af organisationen med fokus på vidensdeling og kommunikation. Sekundære opgaver inkluderer administrativt arbejde, projektmøder og ad hoc-opgaver for ledelsen.


kvalifi-
kationer

Du skal have følgende kvalifikationer:

  • Relevant faglig baggrund med erfaring i ledelse

  • Stort overblik og i stand til at overskue komplekse opgaver

  • Stærk i samarbejde også på tværs af virksomheden

  • Evne til at motivere og udvikle medarbejdere

  • Stærke kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt på såvel dansk som engelsk

  • Kunne håndtere ændringer hurtigt og effektivt

  • Erfaring med projekt- og kvalitetsstyring samt procesoptimering

  • God teknisk forståelse og gerne erfaring med relevant software og værktøjer til dokumentationsstyring


vi tilbyder

  • Et job i en spændende virksomhed med stort vækst, og som er leverandør til den grønne omstilling

  • Et innovativt arbejdsmiljø med mulighed for at trække på en bred viden, hurtigt og effektivt, da alle processer er samlet i virksomheden

  • Attraktive ansættelsesvilkår

  • Ca. 110 dygtige og dedikerede kolleger og et job med mulighed for personlig/faglig udvikling i et godt og uformelt arbejdsmiljø.


ansøgning og CV

Vi glæder os til at modtage din skriftlige ansøgning med CV via QuickApply på Jobindex eller på job@ab-inventech.dk hurtigst muligt.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Kasper Stevnhøj Sommer på mobil +45 5180 6443.

Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt og vi afholder løbende samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig.


AB Inventech

AB-Inventech A/S er grundlagt i 1989 og beliggende i Ikast og er i dag en anerkendt virksomhed i automationsbranchen - både i Danmark og internationalt. AB-Inventech arbejder inden for flere brancher – men med særligt fokus på vindindustrien og blandt andet specialiseret i industriel fiberhåndtering. Vores mission er at skabe stærke og langvarige kunderelationer gennem solide, innovative og rationaliserende automationsløsninger.

Vi er glade og stolte af samarbejdet med internationale virksomheder i Danmark og i udlandet, og vi ser frem til at få dig med på holdet, så vi kan fastholde og udvikle vores gode kunderelationer gennem mange år.